Μια από τις χειρότερες αιτίες εχθρότητας είναι η λύσσα και η ποταπή επιθυμία να δεις να υποκύπτει, αυτός που τολμάει να αντιστέκεται σ’ αυτό που σε συνθλίβει. Αλμπέρ Καμύ

Τρίτη 2 Μαΐου 2017

Να γιατί ο Ιβάν επενδύει στα media

Οπως κάθε επιχειρηματίας που σέβεται τον εαυτό του, έτσι και ο Σαββίδης...
«Αν δεν έχεις σχέση με media δεν μπορείς να ασχοληθείς με μεγάλες επιχειρήσεις. Επειδή σε πατάνε όπως θέλουνε. Και υπάρχει μόνο μια λύση. Να αποκτήσεις ένα ανοσοποιητικό σύστημα. Δεν χρειάζομαι τα ΜΜΕ για να επηρεάζω το πολιτικό σύστημα στη χώρα».
Αυτό το απλό είπε ο επιχειρηματίας Ιβάν Σαββίδης σε συνέντευξή του στο protothema.gr απαντώντας στην ερώτηση για ποιο λόγο επενδύει σε έναν κλάδο όπως τα ΜΜΕ, όπου οι περισσότεροι χάνουν λεφτά...  Ο Σαββίδης μάλιστα ξεκαθαρισε :..
«Εγώ δεν θέλω να ασχοληθώ με την πολιτική. Εάν θα ήθελα να ασχοληθώ με την πολιτική θα..  έκανα άλλα πράγματα. Η πολιτική είναι σαν τη δημοσιογραφία. Σου μπαίνει το μικρόβιο κι εσύ μια ζωή μετά ζεις με αυτό το μικρόβιο. Εγώ είχα ασχοληθεί με την πολιτική. Ασχολήθηκα με μικρή, με μεγάλη, με διεθνή, με ευρωπαϊκή, με τοπική πολιτική. Κι ασχολήθηκα με πολύ ενεργό τρόπο. Και γνωρίζω πόσο σε απορροφάει η πολιτική. Αλλά εμένα μου φαίνεται να έχω χορτάσει από αυτήν. Αλλά αντιλαμβανόμενος το ότι για να γιατρευτείς τελείως από αυτήν είναι πολύ δύσκολο, για αυτό το λόγο περιορίζω την επιθυμία μου στο να βελτιώσω τις γνώσεις μου στην ελληνική γλώσσα. Επειδή θεωρώ πως ο πολιτικός πρέπει να μιλάει χωρίς μεταφραστή». 
Πηγή:zoornalistas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.