Μια από τις χειρότερες αιτίες εχθρότητας είναι η λύσσα και η ποταπή επιθυμία να δεις να υποκύπτει, αυτός που τολμάει να αντιστέκεται σ’ αυτό που σε συνθλίβει. Αλμπέρ Καμύ

Τρίτη 23 Μαΐου 2017

Η νομική δήλωση της Π. Χριστοδουλίδου που δεν θέλουν κάποιοι να ξέρουν

Ποιοι με φιμώνουν;;;
Την δήλωση αυτή την ανέβασα και το πρωί. Κάποιος ή κάποιοι την… εξαφάνισαν…
Γιατί δεν τους συμφέρει να πληροφορηθεί ο κόσμος πως όσους με χαρακτήρισαν σε ανακοίνωσή τους “λαθρεπιβάτη” , λέγοντας κατηγορηματικά ότι εγώ, η Πόπη Χρ. έκανα “λαθροχειρία,
άσκησα εναντίον τους αγωγή, που φυσικά και ευσταθεί απολύτως.
Αγιε μου Νικόλα στείλε τους πάλι το μήνυμα πως δεν μασάω με τίποτα όμως και ειδικά όταν απέναντι μου έχω ψεύτες και συκοφάντες…

Πόπη Χριστοδουλίδου
——————————
————————————————–
ΝΟΜΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ Πόπης Χριστοδουλίδου
Η εκλογή μου για τρίτη συνεχή φορά στο Δ.Σ. του ΕΔΟΕΑΠ φαίνεται ότι έχει κάνει κάποιους να χάσουν την ψυχραιμία τους .
Δεν μπορεί να εξηγηθεί αλλιώς, η εκτός ορίων εναντίον μου προκλητικά επιθετική συμπεριφορά των Νίκου Καρούτζου , Αντζυς Σταθάτου , και Κώστα Δαυλού . Ενώ, η καταμέτρηση των ψηφοδελτίων έγινε από την εφορευτική επιτροπή δημόσια και με την παρουσία δικαστικού αντιπροσώπου και αντιπροσώπων των υποψηφίων και ανακοινώθηκε το τελικό αποτέλεσμα , οι παραπάνω επιχειρούν να αμφισβητήσουν την εκλογή μου χωρίς κανένα απολύτως στοιχείο και επιχείρημα που να ανατρέπει την εκλογή μου . Έτσι αναλώθηκαν σε απαράδεκτες , παντελώς αστήρικτες ηθικά και πραγματικά, συκοφαντικές δηλώσεις και ανακοίνωση σε βάρος μου χαρακτηρίζοντάς με , μεταξύ άλλων , λαθρεπιβάτισσα στο Δ.Σ. του ΕΔΟΕΑΠ . Για όλα αυτά, έχω ήδη ασκήσει εναντίον τους αγωγή στο Πρωτοδικείο Αθηνών για συκοφαντική δυσφήμιση και προσβολή της προσωπικότητάς μου και σύντομα θα δώσουν λόγο στη Δικαιοσύνη . Αυτές τις μέρες δε θα προσέλθω στην Εισαγγελία και θα καταθέσω επί πλέον και έγκληση εναντίον τους για συκοφαντική δυσφήμιση . Πρέπει να σημειωθεί ότι ήδη έχω αναλάβει τα καθήκοντά μου στο νέο Δ.Σ. του ΕΔΟΕΑΠ δίχως να έχει κατατεθεί κατά της εκλογής μου καμία ένσταση και καμία αγωγή ή οποιοδήποτε άλλο ένδικο μέσον . Για τον λόγο αυτό , η καταδίκη των παραπάνω, σύμφωνα με νομικούς κύκλους, φαίνεται βέβαιη .
Προφανώς αυτό έχει οδηγήσει την δεύτερη από τους προαναφερόμενους στην αυθαίρετη απαράδεκτη και παράνομη από κάθε άποψη ενέργεια , να << πετάξει >> από τα γραφεία εμένα και τον επίσης μη αρεστό εκλεγέντα συνάδελφο Κώστα Ντελέζο , στα οποία είμαστε από χρόνια, ως μέλη του Δ.Σ. εγκατεστημένοι , μαζί με τους υπολογιστές μας , τα ερμάρια με τα έγγραφά μας , σε άλλο χώρο, χωρίς τη γνώση και τη συναίνεσή μας και με τον κίνδυνο να απολεσθούν στοιχεία και ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα . Το επιχείρημά τους για επανακαταμέτρηση των ψήφων μου είναι σαθρό και δεν στηρίζεται πουθενά . Επανακαταμέτρηση προβλέπεται μόνο στις εθνικές εκλογές , όπου τα ψηφοδέλτια ( χιλιάδες ή εκατομμύρια σε χιλιάδες εκλογικά κέντρα ) φυλάσσονται στους σάκους των δικαστικών αντιπροσώπων στα Πρωτοδικεία με τη ευθύνη της Δικαστικής Αρχής και την φύλαξη της Αστυνομίας . Στα σωματεία και στις λοιπές οργανώσεις δεν προβλέπεται επανακαταμέτρηση , ούτε υπάρχει εγγύηση για τη φύλαξη των ψηφοδελτίων , ούτε στο καταστατικό του ΕΔΟΕΑΠ προβλέπεται κάτι τέτοιο . Έτσι και η επανακαταμέτρηση των ψήφων του επόμενου από εμένα και μη εκλεγέντος Χρ. Αξελού , που ζήτησε ο ίδιος , κακώς έγινε κατά τη γνώμη μου για τους παραπάνω λόγους . Αλλά και από αυτήν << άνθρακες ο θησαυρός >> αφού τίποτα ουσιαστικό δεν προέκυψε και έτσι υφίσταται μεταξύ μας ασφαλέστατη διαφορά 15 ψήφων . Όποιος θέλει να αμφισβητήσει την εκλογή μου , εφόσον διαθέτει έστω και ίχνος στοιχείου , πρέπει να προβεί στο εκ του νόμου ένδικο μέσον . << Ιδού η Ρόδος , ιδού και το πήδημα >> … Ουδείς μέχρι σήμερα το έπραξε , αφού κανένα στοιχείο δεν προέκυψε από την δημόσια διαλογή των ψηφοδελτίων από την Εφορευτική Επιτροπή, ούτε ένσταση έστω και για μία ψήφο μου υπήρξε . Οι υπόλοιπες σε βάρος μου ύβρεις, εκφράσεις και μεθοδεύσεις φανερώνουν μόνο πανικό και έλλειψη ψυχραιμίας και σεβασμού στη βούληση των συναδέλφων που επανειλημμένα με τίμησαν με την ψήφο τους .
Ας γνωρίζουν πάντως, πως οτιδήποτε και να πράξουν εναντίον μου, εγώ θα βρίσκομαι στον ΕΔΟΕΑΠ με ενωτικό πνεύμα, θέληση, υπομονή και επιμονή για να μην χάσουμε το Ταμείο μας!

Αθήνα 24-4-2017
Πόπη Χριστοδουλίδου, μέλος του ΔΣ του ΕΔΟΕΑΠ
Δικηγορικό Γραφείο Π και Γ. Σαπουντζάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.