ο σχολιαστής της ΕΠΗΕΑ
Μια από τις χειρότερες αιτίες εχθρότητας είναι η λύσσα και η ποταπή επιθυμία να δεις να υποκύπτει αυτός που τολμάει να αντιστέκεται σ’ αυτό που σε συνθλίβει. Αλμπέρ Καμύ

Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2015

... το Αγγελιόσημο; Έχει καταργηθεί στην πράξη ...

Μια πολύ καλά "μελετημένη" μεθόδευση... Αγγελιόσημο - το οιονεί κατηργημένο 
"Φρόντισαν" γι' αυτό αρκετοί, εντός και εκτός ΜΜΕ
Για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και επειδή τελευταία μεγάλος κλαυθμός και οδυρμός γύρω από το Αγγελιόσημο γίνεται, ο πόρος μας απέθανε και το κουφάρι του το γυρνάμε από Ένωση σε Ένωση και από Ταμείο σε Ταμείο ...
Ακριβέστερα, τον πεθάναμε με τα ίδια μας τα χεράκια...
Όλοι όσοι εισηγητές - καλοθελητές συνδικαλιστές πρότειναν ή συναίνεσαν ο πόρος να υπολογίζεται στο ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ και όχι στον ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟ δεν έκαναν τίποτε άλλο, παρά να αποσπάσουν "εύφημο μνεία" από τους εργοδότες - εκδότες - καναλάρχες και να στείλουν χιλιάδες εργαζόμενους και συνταξιούχους στα ΜΜΕ στον δρόμο της ανεργίας και της ανέχειας...Το Αγγελιόσημο με το Νόμο 4279/2014 είναι οιονεί κατηργημένο...

Τι σημαίνει πρακτικά το άρθρο πέμπτο παρ. ε;
Για διαφήμιση αξίας (με τιμοκατάλογο) π.χ. 1.000 ευρώ, σήμερα εκδίδεται τιμολόγιο ακόμη και 200 ευρώ (μετά την έκπτωση έως και 80% κ.λπ.)...
Και όποιος δεν κατάλαβε πόσα πλέον πηγαίνουν στο Ταμείο μας, ευτυχισμένος είναι...
Τώρα, τι κάνουμε;
Ως πρώτη λύση προκρίνεται η επέμβαση Εισαγγελέα, ώστε περνώντας την πόρτα του ΕΤΑΠ-ΜΜΕ να επιβάλλει τις προβλεπόμενες από το Νόμο ποινές στους οφειλέτες του Αγγελιόσημου (πάνω από 2,8 δισ. ευρώ την τελευταία δεκαετία), ο οποίος Νόμος, απ' όσο γνωρίζουμε, από το 1996 έως και σήμερα ουδέποτε εφαρμόστηκε...
... και να ελέγξει παράλληλα όλους όσοι τυχόν διαπιστωθεί ότι διαπλέκονται και συγκαλύπτουν την κακοδιαχείριση του δημοσίου χρήματος...

Αυτά τα ολίγα και σύντομα θα επανέλθουμε...
QUIZ: Ποιός πρόεδρος σωμτείου στον τύπο (και μεγαλόσχημο μέλος ΔΣ ασφαλιστικού ταμείου), ζητούσε επίμονα στη Βουλή να εφαρμοστεί, χωρίς αναβολή, ο υπολογισμός του αγγελιοσήμου στις ραδιοτηλεοπτικές διαφημίσεις με βάση το τιμολόγιο και ανταμείφθηκε από "μεγάλο" δημοσιογραφικό οργανισμό -που έχει απολύσει πάνω από τα 2/3 του προσωπικού του- με την πρόσληψη του υιού του; Και όλα αυτά εν γνώσει του προεδρείου της ΕΤΗΠΤΑ!
Η απάντηση σε κάποιο blog που "στροφάρει ανάποδα".
Aναδημοσίευση:anasigrotisi
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.