Μια από τις χειρότερες αιτίες εχθρότητας είναι η λύσσα και η ποταπή επιθυμία να δεις να υποκύπτει, αυτός που τολμάει να αντιστέκεται σ’ αυτό που σε συνθλίβει. Αλμπέρ Καμύ

Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Υπόθεση ανθρωπιάς

Αυθεντική, αληθινή και αγωνίστρια… Αυτή είναι η Νανά Νταουντάκη, την εκτιμώ και την εμπιστεύομαι απεριόριστα.
«Είσαι η τελευταία μας ελπίδα για την ΕΣΗΕΑ…», της είχαμε πει μαζί με τη Γωγούλα μου και πριν δύο χρόνια τέτοια εποχή.
Τώρα βέβαια, είμαι μόνος μου, αλλά στέκομαι στο πλευρό της Νανάς περισσότερο από ποτέ!
Η Νταουντάκη είναι πάνω απ’ όλα ΑΝΘΡΩΠΟΣ και εμένα μου το απέδειξε στις πραγματικά δύσκολες στιγμές μου. Αυτό, λοιπόν, θα ήθελα να το σκεφτούν οι συνάδελφοι όταν βρεθούν μπροστά στην κάλπη και ψηφίσουν για το Δ.Σ. της ΕΣΗΕΑ, γιατί ο κλάδος χρειάζεται πρωτίστως εντιμότητα και όχι δημόσιες σχέσεις, υποσχέσεις ή παιχνίδια κάτω από τα τραπέζι ειδικά αυτή την περίοδο.
Οι Μαχόμενοι Δημοσιογράφοι, μάλιστα, με συμπεριέλαβαν στο ψηφοδέλτιο τους για το 8ο τακτικό συνέδριο της ΠΟΕΣΥ και αυτό με τιμά.

Του Δημήτρη Δημητρίου
Αναδημοσίευση:ΜΑΧΟΜΕΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.