Αλήθεια είναι ότι έχουμε χάσει αμέτρητες φορές αλλά: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ ΗΤΤΗΜΈΝΟΙ;

Τρίτη 30 Αυγούστου 2016

Μαντζουράνης: Είμαι συνήγορος υπεράσπισης, σε άλλες υποθέσεις, των, Β. Μαρινάκη και Δ. Κοντομηνά

ΔΗΛΩΣΗ Γιάννη Μαντζουράνη
«Ουδέποτε υπήρξα και ούτε είμαι δικηγόρος του κ. Βαγγέλη Μαρινάκη σε καμία υπόθεση.
Είμαι συνήγορος υπεράσπισης του συγκατηγορουμένου του κ. Μαρινάκη και δικηγόρου κ. Θεόδωρου Κουρίδη στην υπόθεση των στημένων παιχνιδιών.

Τουναντίον είμαι συνήγορος υπεράσπισης του κ. Δημήτρη Κοντομηνά στην ποινική υπόθεση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και στην φορολογική-ποινική υπόθεσή του.
Αυτό δεν δημιουργεί κανένα ασυμβίβαστο και δεν με εμπόδισε να πράξω το καθήκον μου ως δικηγόρος σε δύο άσχετες μεταξύ τους υποθέσεις».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.