..κάποιοι απ’ αυτούς που προσλήφθηκαν είναι εξαίρετοι
επαγγελματίες
- Το κακό είναι να το κάνουν με διατάγματα και όχι με διαγωνισμούς
* Ξεκινώ το σημερινό σημείωμα με μια απορία της συναδέλφου Ναταλίας Ανδρικοπούλου, που τη διατύπωσε στο Twitter. Έγραψε λοιπόν εκεί, λέξη προς λέξη:
«Εν τω μεταξύ τι απέγινε η καμπάνια των 2 εκατ ευρώ στα κανάλια για το “Μένουμε σπίτι vol 2”; Αφού θα τα δώσουν που θα τα δώσουν, τι περιμένουν για να αρχίσει η διαφημιστική καμπάνια ενημέρωσης;.. Να φτάσουν 5.000 τα κρούσματα; Το σχετικό ΦΕΚ δημοσιεύθηκε πριν 3 εβδομάδες».
* Όντως παιδιά, θα πάει μακριά η βαλίτσα;
Το τελευταίο πράγμα που ακούσαμε ήταν πως είχε καλέσει ο Πέτσας τρεις εταιρείες παραγωγής για να καταθέσουν προτάσεις όσον αφορά στο περιεχόμενο της καμπάνιας και ακολούθως επρόκειτο να πάρει τις αποφάσεις του. Από τότε έχουν περάσει κάτι μέρες και… σιγή ασυρμάτου.
Θα πάρουν ποτέ αποφάσεις ή μήπως το ξανασκέφτηκαν και τρέμει το φυλλοκάρδι τους μην έχουμε ξανά επιστροφή χρημάτων όπως στην ορίτζιναλ Λίστα Πέτσα;
Και όπως έδειξε ο ετήσιος κατάλογος της Nielsen, μιλάμε για απειροελάχιστες διαφορές στην θεματικότητα…
* Εν τω μεταξύ, όπως όλα δείχνουν το πήρε απόφαση ο Πέτσας και στο νέο του νομοσχέδιο για τα media θα κατεβάσει τον μίνιμουμ αριθμό των εργαζομένων στα κανάλια από τετρακόσιους στους διακόσιους ογδόντα.
Με αριθμητική μείωση θα γίνει αυτό, με άθροισμα όσων δουλεύουν μπλοκάκια, με κατά συνθήκη εργαζόμενους από άλλες εταιρείες, δεν ξέρω τι να σας πω. Το δωράκι τους πάντως θα το πάρουν τα κανάλια. Ή μάλλον θα το ξαναπάρουν, μιας και δεν θα είναι πρώτο φέτος…
* Δεν είναι κακό να παίρνουν δημοσιογράφους στην ΕΡΤ. Τον είδα άλλωστε τον κατάλογο στο e-tetradio και κάποιοι απ’ αυτούς που προσλήφθηκαν είναι εξαίρετοι επαγγελματίες.
Το κακό είναι να το κάνουν με διατάγματα και όχι με διαγωνισμούς. Ακόμη και η αλησμόνητη ΝΕΡΙΤ, είχε θεσπίσει κάποιους κανόνες δεν πήγαινε με το έτσι θέλω…
- Το κακό είναι να το κάνουν με διατάγματα και όχι με διαγωνισμούς
* Ξεκινώ το σημερινό σημείωμα με μια απορία της συναδέλφου Ναταλίας Ανδρικοπούλου, που τη διατύπωσε στο Twitter. Έγραψε λοιπόν εκεί, λέξη προς λέξη:
«Εν τω μεταξύ τι απέγινε η καμπάνια των 2 εκατ ευρώ στα κανάλια για το “Μένουμε σπίτι vol 2”; Αφού θα τα δώσουν που θα τα δώσουν, τι περιμένουν για να αρχίσει η διαφημιστική καμπάνια ενημέρωσης;.. Να φτάσουν 5.000 τα κρούσματα; Το σχετικό ΦΕΚ δημοσιεύθηκε πριν 3 εβδομάδες».
* Όντως παιδιά, θα πάει μακριά η βαλίτσα;
Το τελευταίο πράγμα που ακούσαμε ήταν πως είχε καλέσει ο Πέτσας τρεις εταιρείες παραγωγής για να καταθέσουν προτάσεις όσον αφορά στο περιεχόμενο της καμπάνιας και ακολούθως επρόκειτο να πάρει τις αποφάσεις του. Από τότε έχουν περάσει κάτι μέρες και… σιγή ασυρμάτου.
Θα πάρουν ποτέ αποφάσεις ή μήπως το ξανασκέφτηκαν και τρέμει το φυλλοκάρδι τους μην έχουμε ξανά επιστροφή χρημάτων όπως στην ορίτζιναλ Λίστα Πέτσα;
Και όπως έδειξε ο ετήσιος κατάλογος της Nielsen, μιλάμε για απειροελάχιστες διαφορές στην θεματικότητα…
* Εν τω μεταξύ, όπως όλα δείχνουν το πήρε απόφαση ο Πέτσας και στο νέο του νομοσχέδιο για τα media θα κατεβάσει τον μίνιμουμ αριθμό των εργαζομένων στα κανάλια από τετρακόσιους στους διακόσιους ογδόντα.
Με αριθμητική μείωση θα γίνει αυτό, με άθροισμα όσων δουλεύουν μπλοκάκια, με κατά συνθήκη εργαζόμενους από άλλες εταιρείες, δεν ξέρω τι να σας πω. Το δωράκι τους πάντως θα το πάρουν τα κανάλια. Ή μάλλον θα το ξαναπάρουν, μιας και δεν θα είναι πρώτο φέτος…
* Δεν είναι κακό να παίρνουν δημοσιογράφους στην ΕΡΤ. Τον είδα άλλωστε τον κατάλογο στο e-tetradio και κάποιοι απ’ αυτούς που προσλήφθηκαν είναι εξαίρετοι επαγγελματίες.
Το κακό είναι να το κάνουν με διατάγματα και όχι με διαγωνισμούς. Ακόμη και η αλησμόνητη ΝΕΡΙΤ, είχε θεσπίσει κάποιους κανόνες δεν πήγαινε με το έτσι θέλω…
Το έχω γράψει άλλωστε ότι ανάμεσα στον πέμπτο και στον έκτο της Λίστας volume 2 και ένα χιλιάρικο να είναι η διαφορά μπορεί να ξεσπάσει καταιγίδα.
- από τη στήλη του Χρήστου Ξανθάκη medioΠΙΛΑΦΟ στο newpost
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.