To πρώτο βήμα για την ικανοποίηση του τριγώνου διαφημιστικών εταιρειών, διαφημιζομένων και ΜΜΕ έγινε με την επίσπευση τη προσαυξημένης έκπτωσης για τα έτη 2020 και 2021. Η διάταξη αυτή την οποία είχε παρουσιάσει το «Π» στις 13 Σεπτεμβρίου 2020 προοριζόταν για το νομοσχέδιο του Στέλιου Πέτσα. Όμως, επειδή καθυστερούσε και οι ανάγκες ήταν άμεσες, οι σχετικές διατάξεις ενσωματώθηκε στο άρθρο 11 του νόμου 4728/2020 για τις συνέπειες του μεσογειακού κυκλώνα «Ιανού» στην Καρδίτσα. Η ροή της διαφήμιση στην τηλεόραση κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα, αλλά το θέμα ήταν είναι η τιμή πώλησης,. Για μια ακόμη φορά, τα ΜΜΕ δεν κερδίζουν.
Αναδημοσίευση:typologies
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.