Μια από τις χειρότερες αιτίες εχθρότητας είναι η λύσσα και η ποταπή επιθυμία να δεις να υποκύπτει, αυτός που τολμάει να αντιστέκεται σ’ αυτό που σε συνθλίβει. Αλμπέρ Καμύ

Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Αγωνιστείτε ενωμένοι για να μην πάθετε ότι έπαθα εγώ ....

Αναδημοσίευση από το "Τρωκτικό" .
Συνάδελφοι της " ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗΣ" που περνάτε δύσκολες ώρες κάντε ενωμένοι τον αγώνα σας. Είμαι μέλος της ΕΠΗΕΑ και αυτά που περνάτε σήμερα τα περνάω από τον Ιούνιο του 2004. Ήταν τότε που με πέταξαν στον δρόμο σε ηλικία 50 ετών από την ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΗΧΩ με 25 χρόνια εργασίας χωρίς να μου δώσουν 4 μήνες δεδουλευμένα, επίδωμα αδείας , δώρα και αποζημίωση έχοντας δύο παιδία (το ένα τότε στην πρώτη Γυμνασίου και το άλλο στο πρώτο έτος του Πανεπιστημίου και με την γυναίκα μου άνεργη απολυμένη από την δουλειά της).

Κατόπιν δικαστικών αγώνων βγήκε η απόφαση μετά από 5 χρόνια, τον Αύγουστο του 2009 για να αποζημιωθώ και να μπω στο ταμείο ανεργίας. Έχω βάλει την τελεσίδικη απόφαση σε μια κορνίζα και την κοιτάζω γιατί ο εκδότης δεν υπάρχει πουθενά για να με πληρώσει. Από το 2004 κάνω δουλειές του ποδαριού γιατί κανείς δεν σε παίρνει για δουλειά στα πενήντα σου για να μπορώ να πληρώνω την αυτασφάλισή μου στο ΤΣΠΕΑΘ και στον ΕΔΟΕΑΠ μήπως κάποτε πάρω μια συνταξούλα . Μην καταντήσετε σαν εμένα που σήμερα 56 ετών τρέχω από εδώ και από εκεί για την επιβίωση της οικογένειάς μου και της δικής μου.
Αγωνιστείτε ενωμένοι για να μην πάθετε ότι έπαθα εγώ που έτρεχα μόνος μου χωρίς να μου δίνει κανένας σημασία σαν να ήμουνα άλλου Θεού παιδί.
Καλή δύναμη σε όλους σας.
Υ.Γ Από μένα τον ανίσχυρο ο συγκεκριμένος εκδότης κρύβεται και δεν τον ενοχλεί κανείς . Έχει τόσο μεγάλη δύναμη ώστε να μην μπορεί να τον βρεί το ιδιο το κράτος να του πάρει τα 4.500€ δικαστικά έξοδα για να τα βάλει στα ταμεία του. Αυτά τα χρήματα είναι σχεδόν η σύνταξη ενός έτους για ένα συνταξιούχο του ΟΓΑ.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.