Αλήθεια είναι ότι έχουμε χάσει αμέτρητες φορές αλλά: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ ΗΤΤΗΜΈΝΟΙ;

Παρασκευή 25 Ιουνίου 2010

Επιστολή απόγνωσης συναδέλφου.

Προς
τον Πρόεδρο και τα μέλη του ΔΣ της ΕΠΗΕΑ
Κοιν.: ΔΣ ΠΟΕΠΤΥΜ
Αγαπητοί σύμβουλοι,
Σε συνέχεια Γης από 17 Μαΐου 2010 επιστολής μου, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι σύμφωνα με υπόδειξη σας, να επικοινωνήσω με τον δικηγόρο κ. Δ. Κλοκοτάρα για τις περαιτέρω ενέργειες σε σχέση με την απόλυση μου, κάτι τέτοιο μέχρι σήμερα δεν κατέστη δυνατό, παρά τι επανειλημμένες τηλεφωνικές μου προσπάθειες. Όταν κάποια στιγμή μίλησα μαζί του στο κινητό του, μου είπε ότι θα συνεννοηθούμε κάποια άλλη στιγμή που θα μπορέσει να μου μιλήσει, από τότε όμως δεν απαντάει στις κλήσεις μου και δεν με έχει καλέσει μέχρι τώρα, ενώ εγώ τον έχω αναζητήσει και μέσω της γραμματείας της ΕΠΗΕΑ, όπου έχω αφήσει μηνύματα. Ο χρόνος όμως που κυλάει δεν είναι σύμμαχος μου γι' αυτό και παρακαλώ να με ενημερώσετε πώς θα πρέπει να χειριστούμε το θέμα μου.
Με εκτίμηση,
Αθανάσιος Κωνσταντινόπουλος



Ο πρόεδρος της ΕΠΗΕΑ μετά από ενάμιση μήνα μας λέει ότι δεν γνωρίζει το θέμα και θα ενημερωθεί....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.