Η ανυποληψία αναξιοπιστία των Μέσων Μαζικής «Ενημέρωσης» είναι γνωστή και καταγεγραμμένη σε πάρα πολλές έρευνες και δημοσκοπήσεις και ουδείς πλέον πέφτει από τα σύννεφα.
Πάνω στην κρίση των ΜΜΕ, ως οικονομικών μονάδων, η οποία κορυφώθηκε την τελευταία.. δεκαπενταετία, πάνω στους χιλιάδες άνεργους ή επισφαλώς εργαζόμενους δημοσιογράφους «κούμπωσε» με τον πιο «αναίμακτο» τρόπο ο συνολικός εκφυλισμός της ενημέρωσης και κατ’ επέκταση της δημοσιογραφίας, πρωτίστως ως εργασίας και δευτερευόντως ως «δήθεν» λειτουργήματος.
Οι εκδότες μιας προηγούμενης περιόδου, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν ήταν «άγιοι», εκτοπίστηκαν και τη θέση τους πήραν νέα οικονομικά «τζάκια», νέοι «επενδυτές».
Στο χώρο του Τύπου, του διαδικτύου πρωτοστατούντως, σημειώθηκε μια βίαιη δομική μεταβολή, τα σημάδια της οποίας γίνονται κάθε μέρα όλο και πιο ορατά.
- απόσπασμα από κείμενο του Μιχάλη Σιάχου στο asfalistiko.gr (EΔΩ)
Πάνω στην κρίση των ΜΜΕ, ως οικονομικών μονάδων, η οποία κορυφώθηκε την τελευταία.. δεκαπενταετία, πάνω στους χιλιάδες άνεργους ή επισφαλώς εργαζόμενους δημοσιογράφους «κούμπωσε» με τον πιο «αναίμακτο» τρόπο ο συνολικός εκφυλισμός της ενημέρωσης και κατ’ επέκταση της δημοσιογραφίας, πρωτίστως ως εργασίας και δευτερευόντως ως «δήθεν» λειτουργήματος.
Οι εκδότες μιας προηγούμενης περιόδου, οι οποίοι σε καμία περίπτωση δεν ήταν «άγιοι», εκτοπίστηκαν και τη θέση τους πήραν νέα οικονομικά «τζάκια», νέοι «επενδυτές».
Στο χώρο του Τύπου, του διαδικτύου πρωτοστατούντως, σημειώθηκε μια βίαιη δομική μεταβολή, τα σημάδια της οποίας γίνονται κάθε μέρα όλο και πιο ορατά.
- απόσπασμα από κείμενο του Μιχάλη Σιάχου στο asfalistiko.gr (EΔΩ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.