Τα παγκόσμια συνδικάτα ξεκινούν εκστρατεία για να εξασφαλίσουν το μέλλον της δημοσιογραφίας: Προστατέψτε τις θέσεις εργασίας, προστατεύστε τη δημοκρατία, προστατεύστε τα έντυπα μέσα ενημέρωσης
Ένας συνασπισμός παγκόσμιων συνδικάτων, που εκπροσωπεί περίπου 21 εκατομμύρια εργαζόμενους παγκοσμίως, πήρε την πρωτοβουλία της εκστρατείας για της σωτηρία της έντυπης δημοσιογραφίας. Η Διεθνής Ομοσπονδία Δημοσιογράφων (IFJ) και η UNI Global Union καλούν τις εθνικές κυβερνήσεις να φορολογήσουν μεγάλες εταιρείες Διαδικτύου και να υποστηρίξουν τα έντυπα μέσα ενημέρωσης.
Οι δυο παγκόσμιες οργανώσεις δημοσιογράφων Διεθνής Ομοσπονδία Δημοσιογράφων (IFJ) και η UNI Global Union ανακοίνωσαν ότι αναλαμβάνουν εκστρατεία για να ζητήσουν από τις κυβερνήσεις να προχωρήσουν σε πακέτα διάσωσης για ο σύνολο των ΜΜΕ (δημοσιογραφία, εκδόσεις, εκτυπώσεις και διανομή).
Επιπλέον να προχωρήσουν στη φορολόγηση των τεχνολογικών πολυεθνικών όπως η Amazon, η Google και το Facebook οι οποίες απορροφούν τα μεγάλα διαφημιστικά πακέτα χρησιμοποιώντας το “περιεχόμενο” των ΜΜΕ.
Η κρίση Covid-19 επιτέχυνε τη μείωση των διαφημιστικών εσόδων στα ΜΜΕ. Μόνο φέτος, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 20%. Μεγάλο μέρος αυτών των χρημάτων διοχευτεήθηκε στις τεχνολιγογικές πλατφόρμες. Για παράδειγμα, το 2018, η Google κέρδισε 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια από ειδήσεις – από αυτά τα έσοδα οι δημοσιογράφοι δεν πήραν τίποτε.
Ο Anthony Bellanger, Γενικός Γραμματέας της IFJ δήλωσε πως η παγκόσμια υγιεινομική κρίση αύξησε σημαντικά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο τομέας των έντυπων μέσων. Οι κυβερνήσεις πρέπει να αντιδράσουν επειγόντως. ” Ο τομέας της ενημέρωσης είναι δημόσιο αγαθό και κρίσιμος πυλώνας των δημοκρατιών μας. Οι κυβερνήσεις το γνωρίζουν καλά. Πράγματι, με την κρίση COVID έχουν αναγνωρίσει τον τομέα ως απαραίτητο. Σήμερα, δεν μπορούν απλώς να παρακολουθούν από τα μπαλκόνια τους το πλοίο να βυθίζεται. “
Υπό το φως της σοβαρής οικονομικής κρίσης που επικρατεί, τα συνδικάτα θέλουν οι εθνικές κυβερνήσεις να παρεμβαίνουν για την προστασία των θέσεων εργασίας των μέσων ενημέρωσης, να προστατεύουν μια βιομηχανία έντυπων μέσων που υπερασπίζεται την ποιότητα, την ηθική, την αλληλεγγύη, τα εργασιακά δικαιώματα και τις θεμελιώδεις ελευθερίες.
Ο Christy Hoffman, Γενικός Γραμματέας της UNI Global Union δήλωσε: “Τα έντυπα μέσα διαδραματίζουν τεράστιο ρόλο στη διάδοση των πληροφοριών, στον έλεγχο της εξουσίας, τη λογοδοσία και στην υποστήριξη των διαδικτυακών στοιχείων της δημοσιογραφίας.” Εάν δεν ληφθούν μέτρα, χιλιάδες Μέσα Ενημέρωσης κινδυνεύουν να κλείσουν και εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας θα χαθούν λόγω της ενοποίησης στον τομέα των ΜΜΕ και της απώλειας διαφημιστικών εισόδων.
Η IFJ και η UNI υιοθέτησαν κοινή έκκληση προς τις εθνικές κυβερνήσεις με τίτλο «Πακέτο διάσωσης και μελλοντικής επιβίωσης για τη βιομηχανία έντυπων μέσων». Τα συνδικάτα που είναι μέλη αυτών των ομοσπονδιών θα χρησιμοποιήσουν αυτά τα σημεία πίεσης για υποστήριξη στα μέσα ενημέρωσης.
Περισσότερα για την εκστρατεία μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της UNI στο face boοk https://www.facebook.com/UNIGlobalUnion/
Ένας συνασπισμός παγκόσμιων συνδικάτων, που εκπροσωπεί περίπου 21 εκατομμύρια εργαζόμενους παγκοσμίως, πήρε την πρωτοβουλία της εκστρατείας για της σωτηρία της έντυπης δημοσιογραφίας. Η Διεθνής Ομοσπονδία Δημοσιογράφων (IFJ) και η UNI Global Union καλούν τις εθνικές κυβερνήσεις να φορολογήσουν μεγάλες εταιρείες Διαδικτύου και να υποστηρίξουν τα έντυπα μέσα ενημέρωσης.
Οι δυο παγκόσμιες οργανώσεις δημοσιογράφων Διεθνής Ομοσπονδία Δημοσιογράφων (IFJ) και η UNI Global Union ανακοίνωσαν ότι αναλαμβάνουν εκστρατεία για να ζητήσουν από τις κυβερνήσεις να προχωρήσουν σε πακέτα διάσωσης για ο σύνολο των ΜΜΕ (δημοσιογραφία, εκδόσεις, εκτυπώσεις και διανομή).
Επιπλέον να προχωρήσουν στη φορολόγηση των τεχνολογικών πολυεθνικών όπως η Amazon, η Google και το Facebook οι οποίες απορροφούν τα μεγάλα διαφημιστικά πακέτα χρησιμοποιώντας το “περιεχόμενο” των ΜΜΕ.
Η κρίση Covid-19 επιτέχυνε τη μείωση των διαφημιστικών εσόδων στα ΜΜΕ. Μόνο φέτος, τα έσοδα μειώθηκαν κατά 20%. Μεγάλο μέρος αυτών των χρημάτων διοχευτεήθηκε στις τεχνολιγογικές πλατφόρμες. Για παράδειγμα, το 2018, η Google κέρδισε 4,7 δισεκατομμύρια δολάρια από ειδήσεις – από αυτά τα έσοδα οι δημοσιογράφοι δεν πήραν τίποτε.
Ο Anthony Bellanger, Γενικός Γραμματέας της IFJ δήλωσε πως η παγκόσμια υγιεινομική κρίση αύξησε σημαντικά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο τομέας των έντυπων μέσων. Οι κυβερνήσεις πρέπει να αντιδράσουν επειγόντως. ” Ο τομέας της ενημέρωσης είναι δημόσιο αγαθό και κρίσιμος πυλώνας των δημοκρατιών μας. Οι κυβερνήσεις το γνωρίζουν καλά. Πράγματι, με την κρίση COVID έχουν αναγνωρίσει τον τομέα ως απαραίτητο. Σήμερα, δεν μπορούν απλώς να παρακολουθούν από τα μπαλκόνια τους το πλοίο να βυθίζεται. “
Υπό το φως της σοβαρής οικονομικής κρίσης που επικρατεί, τα συνδικάτα θέλουν οι εθνικές κυβερνήσεις να παρεμβαίνουν για την προστασία των θέσεων εργασίας των μέσων ενημέρωσης, να προστατεύουν μια βιομηχανία έντυπων μέσων που υπερασπίζεται την ποιότητα, την ηθική, την αλληλεγγύη, τα εργασιακά δικαιώματα και τις θεμελιώδεις ελευθερίες.
Ο Christy Hoffman, Γενικός Γραμματέας της UNI Global Union δήλωσε: “Τα έντυπα μέσα διαδραματίζουν τεράστιο ρόλο στη διάδοση των πληροφοριών, στον έλεγχο της εξουσίας, τη λογοδοσία και στην υποστήριξη των διαδικτυακών στοιχείων της δημοσιογραφίας.” Εάν δεν ληφθούν μέτρα, χιλιάδες Μέσα Ενημέρωσης κινδυνεύουν να κλείσουν και εκατοντάδες χιλιάδες θέσεις εργασίας θα χαθούν λόγω της ενοποίησης στον τομέα των ΜΜΕ και της απώλειας διαφημιστικών εισόδων.
Η IFJ και η UNI υιοθέτησαν κοινή έκκληση προς τις εθνικές κυβερνήσεις με τίτλο «Πακέτο διάσωσης και μελλοντικής επιβίωσης για τη βιομηχανία έντυπων μέσων». Τα συνδικάτα που είναι μέλη αυτών των ομοσπονδιών θα χρησιμοποιήσουν αυτά τα σημεία πίεσης για υποστήριξη στα μέσα ενημέρωσης.
Περισσότερα για την εκστρατεία μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα της UNI στο face boοk https://www.facebook.com/UNIGlobalUnion/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.