Αλήθεια είναι ότι έχουμε χάσει αμέτρητες φορές αλλά: ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΟΥΜΕ ΗΤΤΗΜΈΝΟΙ;

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Με όπλο μας την αλληλεγγύη.

Να μην αφήσουμε τους συναδέλφους Τεχνικούς στο ραδιόφωνο του FLASH μόνους τους.
Οι εκπρόσωποι του ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ & ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ Στ, Πρωτολάτης, Μ Δουκάκη και Ε. Παπαχρήστος στη χθεσινή (31/05/2011) συνεδρίαση του ΔΣ της ΠΟΕΠΤΥΜ μεταξύ άλλων εισηγήθηκαν την αυτονόητη και ελάχιστη εκδήλωση συμπαράστασης με την έκδοση σχετικής ανακοίνωσης, αλλά και την προτροπή της Ομοσπονδίας μας στις Πρωτοβάθμιες Συνδικαλιστικές Ενώσεις (ΕΠΗΕΑ και ΕΠΗΕΘ) για συμμετοχή μας στις απεργιακές κινητοποιήσεις στο ραδιόφωνο FLASH που έχει εξαγγείλει και πραγματοποιεί η ΕΤΕΡ για την ανάκληση των 3 απολυμένων τεχνικών συναδέλφων μας.
Απολύσεις και διοικητικών έχουμε στην NOVA και στον SKAI που σε άμεσο συντονισμό με τις αδελφές συνδικαλιστικές Ενώσεις πέρα από τα εξώδικα, να προγραμματιστεί συνάντηση με εκπροσώπους της εργοδοσίας και Γενική Συνέλευση των εργαζομένων στους ως άνω εργασιακούς χώρους.
Η Πρόεδρος της Ομοσπονδίας της ΠΟΕΠΤΥΜ – που εκλέγεται με την παράταξη του μονοπαραταξιακού Προεδρείου της ΕΠΗΕΑ – προς γενική κατάπληξη δήλωσε ότι « δεν γνωρίζει τα ως άνω θέματα και ζητάει πίστωση χρόνου για να τα διερευνήσει … ».

6 σχόλια:

  1. ΓΚΑΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ.ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΗ ΨΩΝΙΣΑΤΕ ΤΗ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ? ΘΑ ΦΥΓΕΤΕ ΝΥΧΤΑ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ.ΚΑΠΟΤΕ ΒΑΖΑΤΕ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΣΑΣ ΗΤΑΝ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΔΡΑΣΑ.ΙΣΩΣ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΠΟΛΛΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνάδελφε είμαι εργαζόμενη στό MEGA όταν έμαθα οτι τη Χριστίνα Ζαμπέλα τήν κάνανε ΠΡΟΕΔΡΟ και διορίσανε τον Μαχαίρα στόν ΕΔΟΕΑΠ κατάλαβα τι παιγχίδια στή πλάτη μας παίζει ο ΓΚΆΝΑΣ καί η παρέα του.Εγώ συνάδελφε μέχρι τελευταία τους ψήφιζα δέν πολυενδιαφερόμουνα νά μάθω περισσότερα.Σχέδον τυχαία διάβασα τόν ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΕΥΧΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΕΦΡΙΞΑ.ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ που η...αδιαφορία μου καί η αγνοία μου οπως φανταζομαι απο πολλους τους ψηφιζαν.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. EΓΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΝ ΓΚΑΝΑ -ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ-ΠΙΠΠΑ-ΝΙΚΟΛΤΣΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΑΣΤΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΗΞΕΡΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΨΗΦΙΣΑ ΠΟΤΕ.ΕΙΧΑ ΤΟΣΟ ΑΗΔΙΑΣΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ.ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ- ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ Α.ΚΥΡΙΤΣΗ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΞΕ Ο ΓΚΑΝΑΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑΤΟΥ ΠΟΥ ΕΨΑΧΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΟ ΕΤΕΡΟΣ ΕΚΛΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ Δ.ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΝΑΝΕ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΑΠΕΡΓΟΣΠΑΣΤΗΣ.Ο ΓΚΑΝΑΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΟΝ ΒΕΝΕΤΗ-ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ-ΔΙΕΥΘΥΝΤΙΚΑΝ ΣΤΕΛΕΧΟΙ- ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΠΗΕΑ ΠΟΥ ΑΠΕΛΥΣΑΝ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΕΘΕΤΑΝ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΜΠΟΜΠΟΛΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ.ΓΚΑΝΑ ΣΟΥ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΣΟΥ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΤΙ ΗΞΕΡΕ Ο ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΛΑΚΙΣΕ.ΜΕ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ.ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΟΝ ΞΕΤΡΥΠΩΣΕΙ ΠΑΛΙ Ο ΓΚΑΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙ ΩΣ ΣΩΤΗΡΑ ΜΑΣ.ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΗΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΓΕΙΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ...ΚΥΡΙΟΥ...ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ Δ/ΝΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟΝ ΕΔΟΕΑΠ(ΒΛ.Α ΚΥΡΙΤΣΗ)Ο ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΗΤΑΝ Ο ΠΡΥΤΑΝΗΣ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΙ ΠΑΛΗΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ Ο Β ΣΤΑΥΡΙΑΝΑΚΟΣ-ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΠΗΕΑ- ΗΤΑΝ ΕΝΤΙΜΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΩΝ.ΕΛΠΙΖΩ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΣΤΟΝ ΕΔΟΕΑΠ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ.Η ΑΠΟΧΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και εγώ συνάδελφε ζούσα στο σκοτάδι, μέχρι που διάβασα τον σχολιαστή και βρήκα το φως μου. προσεύχομαι καθημερινά και παρακαλώ τον καλό θεούλη να έχει καλά τα παιδιά από το δίκτυο, για να γράφουν τον σχολιαστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.