Γιατί χρειαζόμαστε «δικούς μας» στο εσόδων του ΕΔΟΕΑΠ ;
Μια από τις «μάχες» που θα βρούμε πάλι μπροστά μας, ιδιαίτερα όσο η κρίση καλά κρατεί και το αγγελιόσημο δύσκολα φτάνει στα ταμεία του ΕΔΟΕΑΠ, είναι αυτή της στελέχωσης του Τομέα Εσόδων του Ταμείου μας. Στο θέμα αυτό δόθηκαν πολλές «μάχες» στο Διοικητικό Συμβούλιο που αποχωρεί και η αιτία των «καυγάδων» ήταν ότι η πλειοψηφία των συμβούλων θεωρούσε ότι οι «υπηρεσιακοί» δεν ήταν ποτέ επαρκείς για να κυνηγάνε τα έσοδα από αυτούς που μας χρωστάνε. Και έτσι σχεδόν όλες οι διοικήσεις έπαιρναν από την «αγορά» εξειδικευμένα στελέχη για να διορθώσουν το …κακό. Αλλά το κακό δεν διορθωνόταν.
Κάπως έτσι ο Οργανισμός είχε απομακρύνει και τον τελευταίο διευθυντή (κι αυτός από την «αγορά») και είχαμε μείνει ήσυχοι ότι επιτέλους οι υπάλληλοι θα τρέξουν από μόνοι τους τις απαιτήσεις.
Όμως όχι, δεν έγινε έτσι καθώς πολύ γρήγορα ορισμένοι στο Συμβούλιο άρχισαν να επιμένουν και πάλι ότι πρέπει να πάρουμε «άνθρωπο από την αγορά»… Το παράδοξο ήταν ότι ήμασταν λίγους μήνες πριν από τις εκλογές και …το θεό της αγοράς να προσλαμβάναμε πάλι θαύματα δεν θα μπορούσαν να γίνουν, πολύ περισσότερο που οι υπάλληλοι του Ταμείου είχαν αρχίσει ήδη να επισπεύδουν τις διαδικασίες και να «ωριμάζει» η είσπραξη εσόδων.
Η ιστορία επαναλήφθηκε για άλλη μια φορά. Μαζεύτηκε μία πλειοψηφία μελών του ΔΣ και παρά τις αντιρρήσεις μας προσλάβαμε «άνθρωπο της αγοράς» με εξαιρετικό βιογραφικό (σ.σ. ήταν παράλληλα και ταμίας της ΕΠΗΕΑ).
Βέβαια το πρόβλημα του Οργανισμού παραμένει ο τομέας εσόδων παρά την εκ νέου ενίσχυσή του. Και φυσικό είναι να παραμένει έτσι γιατί το πρόβλημα είναι η συρρίκνωση του τζίρου της διαφήμισης που υπόκειται σε αγγελιόσημο. Παρ’ όλα αυτά δεν μπορούμε να μη επισημάνουμε ότι στελέχη της ΕΠΗΕΑ που δεν έχουν εμπλακεί στις διαδικασίες «ενίσχυσης» του ΕΔΟΕΑΠ τα τελευταία χρόνια εξακολουθούν να μας επισημαίνουν ότι ο τομέας εσόδων πέρα από το να μαζεύει έσοδα είναι και η «γέφυρα» που συνδέει το ταμείο με τους εκδότες/εργοδότες.
Και είναι εξαιρετικά χρήσιμο γι’ αυτούς και πρώτα απ’ όλα για εκείνους που χρωστάνε, να ξέρουν ότι δεν έχουν «εχθρούς» στον τομέα εσόδων…
Πόπη Χριστοδουλίδου
Γιάννης Αγγέλης
Μια από τις «μάχες» που θα βρούμε πάλι μπροστά μας, ιδιαίτερα όσο η κρίση καλά κρατεί και το αγγελιόσημο δύσκολα φτάνει στα ταμεία του ΕΔΟΕΑΠ, είναι αυτή της στελέχωσης του Τομέα Εσόδων του Ταμείου μας. Στο θέμα αυτό δόθηκαν πολλές «μάχες» στο Διοικητικό Συμβούλιο που αποχωρεί και η αιτία των «καυγάδων» ήταν ότι η πλειοψηφία των συμβούλων θεωρούσε ότι οι «υπηρεσιακοί» δεν ήταν ποτέ επαρκείς για να κυνηγάνε τα έσοδα από αυτούς που μας χρωστάνε. Και έτσι σχεδόν όλες οι διοικήσεις έπαιρναν από την «αγορά» εξειδικευμένα στελέχη για να διορθώσουν το …κακό. Αλλά το κακό δεν διορθωνόταν.
Κάπως έτσι ο Οργανισμός είχε απομακρύνει και τον τελευταίο διευθυντή (κι αυτός από την «αγορά») και είχαμε μείνει ήσυχοι ότι επιτέλους οι υπάλληλοι θα τρέξουν από μόνοι τους τις απαιτήσεις.
Όμως όχι, δεν έγινε έτσι καθώς πολύ γρήγορα ορισμένοι στο Συμβούλιο άρχισαν να επιμένουν και πάλι ότι πρέπει να πάρουμε «άνθρωπο από την αγορά»… Το παράδοξο ήταν ότι ήμασταν λίγους μήνες πριν από τις εκλογές και …το θεό της αγοράς να προσλαμβάναμε πάλι θαύματα δεν θα μπορούσαν να γίνουν, πολύ περισσότερο που οι υπάλληλοι του Ταμείου είχαν αρχίσει ήδη να επισπεύδουν τις διαδικασίες και να «ωριμάζει» η είσπραξη εσόδων.
Η ιστορία επαναλήφθηκε για άλλη μια φορά. Μαζεύτηκε μία πλειοψηφία μελών του ΔΣ και παρά τις αντιρρήσεις μας προσλάβαμε «άνθρωπο της αγοράς» με εξαιρετικό βιογραφικό (σ.σ. ήταν παράλληλα και ταμίας της ΕΠΗΕΑ).
Βέβαια το πρόβλημα του Οργανισμού παραμένει ο τομέας εσόδων παρά την εκ νέου ενίσχυσή του. Και φυσικό είναι να παραμένει έτσι γιατί το πρόβλημα είναι η συρρίκνωση του τζίρου της διαφήμισης που υπόκειται σε αγγελιόσημο. Παρ’ όλα αυτά δεν μπορούμε να μη επισημάνουμε ότι στελέχη της ΕΠΗΕΑ που δεν έχουν εμπλακεί στις διαδικασίες «ενίσχυσης» του ΕΔΟΕΑΠ τα τελευταία χρόνια εξακολουθούν να μας επισημαίνουν ότι ο τομέας εσόδων πέρα από το να μαζεύει έσοδα είναι και η «γέφυρα» που συνδέει το ταμείο με τους εκδότες/εργοδότες.
Και είναι εξαιρετικά χρήσιμο γι’ αυτούς και πρώτα απ’ όλα για εκείνους που χρωστάνε, να ξέρουν ότι δεν έχουν «εχθρούς» στον τομέα εσόδων…
Πόπη Χριστοδουλίδου
Γιάννης Αγγέλης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.